15 Mart 2016 Salı

Nivea Yatıştırıcı Temizleme Köpüğü

Merhabalar, bugün sizlere Nivea'nın Temizleme Köpüğünü tanıtmak istiyorum.Benim için cilt bakımının en önemli adımı iyi temizlenmiş bir cilttir o nedenle temizleme ürünlerine ayrı bir ilgim var.


Bu yatıştırıcı temizleme köpüğünü fiyatı çok uygun olduğu için almıştım. Çok hafif bir yapısı var cilde sürdüğünüzde neredeyse hissetmiyorsunuz. Temizlemesinden pek memnun kaldığım söylenemez. Özellik makyajlı teni arındırması çok zayıf. O nedenle sadece sabahları kalktığımda kullanıyorum. Ama cildi yatıştırma konusunda fena değil ve cildi kurutmadan temizliyor. He birde kokusuna bayıldım kremsi yumuşacık tam bir Nivea kokusu:)


Tekrar satın alabileceğim bir ürün değil.Daha güçlü arıtım yapan ürünleri tercih ediyorum.Ama hassas bir cildiniz varsa ve hafif  bir ürün arıyorsanız şans verebilirsiniz.


Fiyatı:10 TL civarı ama indirimden 4.5 Tl gibi bir fiyata almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.