5 Mart 2016 Cumartesi

Calvin Klein Delicious Luxury Creme Lipstick

Bir ruj düşünün... Yıllardır hiç bitmeyen bir ruj :) Rujunuz size kaç yıl gidiyor?  Bana bu gidişle bir ömür boyu yetecek bir rujum var. 




İşte karşınızda evladiyelik rujum Calvin Klein Orange Too... Evladiyelik olması tabi ki rujun bereketinden değil benim kıyamayıp çok kullanmamadan :) Benim için manevi değeri var kendisi aldığım ilk Global markalı rujum. Ve ilk makyaj değerlendirme yazımı da bu ruj ile yapmak istedim. Sanırım 10 yıldır benimle... 


Rengine bayılıyorum, harika bir şeftali tonunda. Sürdüğümde mutlaka rengini soranlar oluyor,hatta hiç tanımadığım insanlar bile marka ve renk numarasını istiyorlar. Yumuşak ve kremsi yapısı ile dudakları asla kurutmuyor ve pütür pütür durmuyor. Yıllardır durduğu halde hala eski formundan bir şey kaybetmedi :) Kalıcılığı orta düzeyde. Seviyorum kendisini :)


Şuan Türkiye de satılmıyor diye biliyorum. Ama  bir çok yurtdışı alışveriş sitelerinde bulmanız mümkün. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.