11 Mart 2016 Cuma

Yves Rocher Alışverişi; Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan & Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Merhabalar, bu ay sonuna kadar geçerli Yves Rocher Kart sahiplerine özel 500 den fazla üründe %30 indirim ve Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli hediyesi vardı ve bende hemen mağazanın yolunu tuttum :)

Şuan için ihtiyacım olan bir şey yoktu, sadece kampanyadan yararlanmak istedim o nedenle şampuan almaya karar verdim. Daha önce farklı şampuanlarını denemiş ve memnun kalmıştım.Şampuanlarda doğal içerikli ürünleri tercih ediyorum o nedenle Yves Rocher şampuanlarını genelde seviyorum. Bu serinin bakım yağını da kullanıyorum onuda ayrı bir postta yazacağım. Bakım yağından memnun kaldığım için şampuanını da almaya karar verdim.Henüz şampuanı denemedim.

 İçerisindeki Jojoba yağı ile saç derisini besleyip güçlendirmeyi ,hasar görmüş saç dokusuna ihtiyacı olan bakımı yapmayı ve dış etkenlerden korumayı vaadediyor. Paraben,renklendirici ve silikon içermiyor. %98 doğal içeriğe sahip olması da beni cezbeden yanlarından biri. 
Fiyatı:22.90 Fakat indirimde daha uyguna almanız mümkün.


Gelelim Yüz temizleme Jeline;

Sabun içermeyen jel yapılı formülü ile normal ve kuru ciltler için ferah ve yumuşak bir temizlik sağlar. Su gibi hafif dokusu ve hoş kokusuyla kullanımı keyif verir. Cildinizi canlandırır ve nemlendirerek temizler.

Kokusu ve kullanım sonrasında cildinizde bıraktığı ferah his, cilt bakım ritüelinizi daha keyifli hale getirir. Cildinizi derinlemesine temizlerken tazelenmiş ve duru bir cilt görünümü sunar. Makyajı ve cilde yapışan kirleri derinlemesine temizler. Bitkisel içeriğindeki Akçaağaç Özsuyu cildin doğal nem dengesini koruması için gerekli desteği sağlarken, Organik Hamamelis Suyu yatıştırıcı etkisiyle daha yumuşak bir cilde kavuşmanıza yardımcı olur. 
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

Genel olarak değerlendirirsem ürünü beğendim. Arındırmasını başarılı buldum ve cildimi gerçekten kurutmadı. Yıkadıktan sonra aydınlık ve ferah bir görünüm bıraktı. Tekrar alabileceğim bir ürün. 
 Fiyatı :29.90 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.