27 Şubat 2016 Cumartesi

Bvlgari Omnia Amethyste

Parfüm benim için en önemli kozmetik parçalarından biridir. Bence parfüm bir kadının imzası gibi olmalı,ben henüz imza kokumu bulmuş değilim. Ama arayışların devam ediyor :)

Şişe tasarımını çok beğeniyorum bu parfümün,kapağını çıkarıp takma gibi bir sorununuz yok :) Notalarına bakacak olursak.

 Üst notalarında: Pembe Greyfurt ve Frenk Üzümü

 Orta notalarında: İris ve Gül

  Dip notalarında: Heliotrope,Odunsu Harman

Çok hafif bir şekilde gül kokusunu alıyorsunuz kesinlikle buram buram gül kokmuyor, çok yumuşak ve pudralı bir koku. Çok zarif olduğunu düşünüyorum .


Aslında bu kokuyu çok ama çok severim,kalıcılık konusunda başarılı olsaydı kesinlikle imza kokum olmaya adaydı kendisi. Fakat EDT olmasından dolayı kalıcılığı bana göre zayıf. Çok nadir insanlarda inanılmaz kalıcı duruyor ama bende bu şanslı insanlar arasında olamadım maalesef. Bvlgari kokularını her daim başarılı bulurum ve Omnia serisinin tüm kokularını beğenmiyorum.Eğer sizde hafif kokulardan hoşlanıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. 

Fiyatı  online sitelerde indirime girdiğinde hayli uygun. 60 ml fiyatı 130 -220

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.