13 Şubat 2016 Cumartesi

Avon Foot Works Beautiful Ayak Scrub'ı & Neutrogena Action Exfoliante Ayak Kremi

Yazın ayaklarımıza daha çok bakım göstermeye çalışırız fakat kışın ayaklarımızın daha fazla bakıma ihtiyacı vardır. Hem soğuk hava hemde sürekli kapalı ayakkabılar içinde çok çabuk nasırlaşma ve kuruma meydana gelebilir. Sizlerle hem çok ekonomik hemde güzel işlevi olan 2 ürünü paylaşmak istiyorum.



1. Avon Foot Works Beautiful Ayak Scrub : Macadamia  içeriği ile ölü deriyi uzaklaştırıp ayakları pürüzsüzleştirip yenilemeyi vaadediyor. Yapısı kremsi  ve çok minik granüller içeriyor, harika bir vanilya kokusu var ve kokusu da yıkanınca uçup gitmiyor.

2. Neutrogena Action Exfoliante Ayak Kremi : İçerdiği soyucu özelliği ile bilenen yüksek orandaki üre ile cilt üzerindeki kalın derinin ve nasırın incelmesini sağlıyor. Benim ayaklarımda nasır olmadığı için günlük olarak bu kremi kullanmıyorum sadece haftalık bakımdan sonra haftada 1 şeklinde kullanıyorum.

Öncelikle ılık suda 10 dk bekletiğim ayaklarımı kurulayıp Avon'un Scrub'ı ile iyice masaj yaparak (2-3 dk) yediriyorum ardından durulayıp Neutrogena'nın kremini sürüp pamuklu bir çorap giyiyorum ve ardından  yumuşacık ayaklara sahip oluyorum:)
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.