10 Şubat 2016 Çarşamba

Estee Lauder Resilience Lift Extreme Maske İncelemesi



Estee Lauder ürünleri vazgeçilmezlerim arasında. Genelikle cilt bakımı rutinim de en çok kullandığım ürünler Estee Lauder'a aittir. Ayrıca güzellik ve bakım bloglarında  oldukça sevilen markalar arasında yer alıyor.






Estee Lauder Resilience Lift Extreme Maske cildinizi sıkılaştırıp güçlendiriyor ve sağlıklı bir görünüme kavuşturuyor. Ayrıca cildin kolajen miktarını arttırma özelliğine de sahip. Biliyorsunuz ki cildin kolejen miktarı azaldığında cildin yaşlanması da hızlanır. O nedenle bu tarz maskelere 30'lu yaşlardan sonra ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.

Ürünün kremsi ve sedefli bir yapası var,sürdüğünüz andan itibaren cilt tarafında emilmeye başlıyor. Temizlenmiş cilde göz çevresi hariç tüm yüz ve boynuma sürüyorum 20 dk beklettikten sonra bir pamukla fazlasını siliyorum. Maskeyi hafta 2 kez kullandığınız da cildinizde ki canlanmayı ve toparlanmayı hissedeceksiniz. Ayırca güzellik uzmanım dan aldığım bir tüyo ile maskeyi hafta da 1 defa gece uyumadan önce sürüp sabaha kadar bekletiyorum bir nevi uyku maskesi olarak kullanıyorum :) Ve sabah kalktığımda gerçekten cildimin canlanmış oluyor. Bunu çok yorgun olduğunuz ve ertesi günü iyi gözükmeye ihtiyacınız olduğu zamanlarda deneyebilirsiniz.
Ürünün fiyatı 165 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.