15 Şubat 2016 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear Yüz Temizleme Jeli & Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi & Nivea Yatıştırıcı YüzTemizleme Köpüğü

Migrosta sevgililer gününe özel kişisel bakım ürünlerinde %50 indirim vardı. Ve benim payıma düşenlerde bunlar oldu :) 


1. Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Badem yağı vr Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formüle sahip. Cildi nazik ve derinlemesine temizler,yatıştırır,güzel ve sağlıklı bir görün kazandırıyormuş.Henüz denemedim bir süre deneyimledikten sonra görüşlerimi yazacağım. 
İndirmli Fiyatı:4.75TL

2. Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi :Çalkalayarak aktif hale gelerek suya dayanaklı makyajı ve rimeli bile zorlamadan ve acıtmadan çıkarıyor. Bu ürün zaten kullandığım bir üründü çok sevdiğim için tekrar aldım. Gerçekten çok başarılı bir makyaj temizleyicisi ve vazgeçilmezlerim arasında. Ayrıntılı bir post hazırlayacağım.
İndirmli Fiyatı:6.95 TL

3.Neutrogena Visibly Clear Yüz Temizleme Jeli : Misket limonu ve Mandalina içeriyor. Ciltteki parlamayı gözle görülür bir şekilde azaltmayı ve tıkalı gözenekleri açmayı hedefliyor. Sadece bir kere denedim, benim cildimi biraz kurutup gerginlik yarattı fakat yumuşak bir doku bırakıyor. Cildim karma o nedenle bana sanırım pek uymadı. Daha çok yağlı ciltlerin kullanabileceği bir ürün. 
İndirmli Fiyatı:4.75


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.