10 Şubat 2016 Çarşamba

Yves Rocher Ultra Besleyici Bakım Yağı İncelemesi

Merhabalar, ilk ürün değerlendirmesi ile karşınızdayım... Yves Rocher ailesini gerçekten seviyorum, bu bakım yağı da Yves Rocher Kart sahiplerine özel %25 indirim ve alt limitsiz ürün alana hediye olarak veriliyordu. Bende bir şans vermek istedim.







Formülünde Andiroba Cevizi içeriyor ve Andiroba Cevizi sayesinde cildinizi derinlemesine besleyeceği ,canlandıracağı ve ipeksi bir ten vaadediyor. Paraben, koruyucu madde ve mineral yağ içermiyor, %99 bitkisel içeriğe sahiptir.

Çok fazla yağ içerikli bakımları sevmem ama bu gerçekten çok hafif ve yağlı bir his bırakmıyor. Cilt tarafından kolayca emiliyor ve yumuşacık bir ten bırakıyor.Her ne kadar kuru ciltler için önerilse de çok fazla kuru cildi olanlara  nemlendirmesi yeterli olmayacağını düşünüyorum .Ama normal bir cilt yapınız varsa hoşunuza gideceğinizden eminim. Ben özellikle duştan sonra kullanmayı tercih ediyorum.

Fiyatı 39.90 TL  fakat indirim zamanların da 25-27 TL arası bir fiyata almanız mümkün.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.